Licenční politika

Počet licencí není vázán na počet počítačů, na kterých může být tento ekonomický a informační systém nainstalován, ale závisí na Vámi požadovaném počtu současně připojených uživatelů.

Celkové náklady na pořízení ERP systému DataGo4+ se odvíjejí v závislosti na počtu licencí, na množství a typu doplňkových modulů a také na struktuře objemu dat konvertovaných z Vašeho původního ekonomického a informačního systému. Výslednou cenu též ovlivňují požadavky na individuální úpravu systému.

Orientační náklady na pořízení ERP DataGo4+

  1. 1. Licence a moduly
  2. 2. Implementace
  3. 3. Individuální úpravy
  1. 1. Licenci systému DataGo je možné poskytnout za jednorázovou částku Kč 15.990,- a nebo pronajmout za Kč 499,- měsíčně.

    Licence se vztahuje na současně pracující uživatele základního systému.

    Nadstavbové moduly, které nevyužije každý, jsou za jednorázový příplatek a jsou dle přístupových práv pro všechny uživatele k dispozici.
  2. 2. Při implementaci se snažíme systém nastavit tak, aby maximálně vyhověl požadavkům zákazníka.

    Veškeré prostředky nastavení systému jsou zákazníkovi nadále k dispozici a může si systém přizpůsobovat vlastními silami nebo prostřednictvím podpory.

    Cena implementace je závazně stanovena v nabídce. Rozsah implementace je popsán v analýze, kterou provádíme zdarma.
  3. 3. Být jedineční a o krok napřed před konkurencí. Toto je častý požadavek našich zákazníků.

    Do systému lze zařadit i vlastní modul, který lze rozvíjet dle vašich představ buď za pomoci vlastních programátorů a nebo si na stanovený čas pronajmout programátory naší společnosti.

    U těchto požadavků se stanoví nejprve pracnost a následně dohodne sazba za den programování.

Servisní služby Standard a Premium

Nedílnou součástí každé licence ekonomického a informačního systému DataGo4+ je tzv. licenční služba. Ta představuje pravidelný měsíční poplatek zaručující komplexní uživatelskou podporu po celou dobu životnosti systém.

V rámci servisního programu Standard máte možnost využití služeb zákaznického servisu prostřednictvím písemné komunikace pomocí on-line aplikace INFOSYS HelpDesk, nárok na jednu bezplatnou aktualizaci systému ročně a možnost zúčastnit se každých 6 měsíců bezplatného školení. V případě krizové situace zaručuje servisní program Standard reakční dobu do 24 hodin od nahlášení problému.

Servisní program Premium tuto nabídku rozšiřuje o možnost telefonické konzultace s techniky, bezplatnou aktualizaci systému až jedenkrát měsíčně, vzdálenou správu systému včetně údržby databáze, vzdálenou instalaci aktualizací v mimopracovní době a zkrácení reakční doby v případě krizové situace na 12 hodin.

U nás se vám nestane, že vám za rok řekneme, že si musíte koupit nějakou vyšší „odrůdu“ našeho systému. Dáváme vám
to nejlepší co máme a to zvládá opravdu mnoho.

Kontakt

Provozovna: Budova Chemoprojekt,
Třebohostická 3069/14,
100 00  Praha 10 - Strašnice
E: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Ing. Václav Kutička
M: +420 777 720 666
E: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Ing. Pavel Poles
M: +420 777 720 655
E: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Mapa